تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مولفه‌های امنیتی خراسان رضوی متفاوت از سایر استان‌هاست

  • کد خبر: ۱۷۳۱۴
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
مولفه‌های امنیتی خراسان رضوی متفاوت از سایر استان‌هاست
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مولفه‌های امنیتی این استان در بسیاری از استان‌ها وجود ندارد و این استان در این زمینه از شرایط ویژه‌ای برخوردار است.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد کاظم تقوی در همایش مدیران پلیس فتا خراسان رضوی افزود: سالانه چهار میلیون زائر خارجی و ٣٠ میلیون زائر داخلی به مشهد سفر می‌کنند.
 
وی با اشاره به افزایش ٤٠ درصدی ورود مسافران به مشهد و استان خراسان رضوی از طریق مرز‌ها طی ١٠ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ادامه داد: در این مدت سه میلیون و ٨٠٠ هزار نفر از طریق مرز وارد استان شده‌اند.  

وی گفت: مشهد هدف اول معاندان نظام است و از چهل مرکز فعالیت علیه جمهوری اسلامی ٢٢ مرکز در حوادث اخیر روی مشهد و خراسان رضوی متمرکز شده بودند، ولی نتوانستند اهداف خود را در این شهر محقق کنند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: به رغم داشتن مرز طولانی در کنار افغانستان، امنیت این استان و مشهد به خوبی تامین شده است.
وی ادامه داد: با وحدت و همدلی موجود و تلاش نیرو‌های نظامی و امنیتی و سایر مسوولان، دشمنان نمی‌توانند اهداف خود را در این استان عملیاتی کنند و این استان همیشه آماده است.
 
وی گفت: وقتی ضریب نفوذ اینترنت و فضای مجازی به بیش از ٧٥ درصد رسیده دیگر نمی‌توان گفت به دلیل محدودیت‌ها نمی‌توان در مکانی تاثیرگذار بود، نیرو‌های پلیس باید به علم و دانش و مهارت روز مجهز باشند تا امکانات آنان کارایی داشته باشد.

سردار تقوی افزود: کار پلیس فتا تخصصی است و نیازمند حمایت بیشتر از سوی مرکز در این زمینه هستیم.
وی ادامه داد: هرچند ابزار از موضوعات مورد توجه برای برقراری امنیت است، اما نیرو‌های پلیس نیز باید جزو باهوش ترین، بصیرترین و باتقواترین عناصر ناجا باشند.

رییس پلیس فتا خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: این گردهمایی با هدف آسیب‌شناسی سایبری و تبیین سیاست‌ها و برنامه عملیاتی پلیس فتا برمبنای منویات رهبر معظم انقلاب برپا شده است.
 
سرهنگ جواد جهانشیری افزود: پلیس فتا از سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرده و هم اکنون پنج پایگاه پلیس فتا در مشهد فعال است.
وی ادامه داد: در ۱۱ شهرستان این استان پایگاه پلیس فتا به صورت مصوب و در ۱۸ شهرستان نیز به صورت تدبیری فعالیت می‌کند.
 
منبع: ایرنا


 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->